Wednesday, May 26, 2010

RxWater-Air Terapi 'HIDUP', Berpenawar & Suci


7 Step Aura Healing Water Theraphy Guideline

1.

Start the day with a minimum 1 glass of Rx-Water. Gradually increase to 1 liter for adult and 0.5 liter for children above 10 years old. For those below 10 years of age, drink as much as desired. If possible, drink it before brushing your teeth and avoid any food or drink at least 45 minutes afterwards. Drink regularly. By implementing this, Rx-Water will help your kidney to flush out and detoxify your system for the day ahead. If you can drink more, please do so. Then move you body lightly, take a walk under the morning sun (Wellness Walk) and do some stretching exercise, so that gravity will flulsh out your system faster. Stay close to the restroom because you may need to use it sooner than you think.

2.

Drink at least 7 glasses of Rx-Water daily. At other times, keep your body well hydrated. Check your urine. If it is crystal clear then you are on the right track.

3.

Listen to your body. Don’t eat if you are not hungry. Drink a glass of Rx-Water.

4.

Learn to recognize what your body is telling you – if you suffer from headache, stomach pain, fatique, or other common ailments, try drinking a glass of Rx-Water before you reach your regular medicine.

5.

Drink a glass of Rx-Water half an hour before your meals. Don’t drink during the meal (if possible).

6.

Drink a glass of Rx-Water if you feel stressed or anxious. This will help to keep your body fluids flowing smoothly and help calm you down. Be confident that your problem will be resolved.

7.

Eat sensibly and be moderate. Eat before you hungry and stop before you are full.



















Inilah saatnya yang dinanti-nantikan oleh semua 'warga' Worldwellness Network, Revolusi terbaharu Sistem Penapisan Air Berpenawar 2-Dalam-1 yang sangat unik,'The All-New RxWater' yang merupakan inovasi terhebat oleh Dato Dr. Noordin Darus. Ia bukan lagi satu rahsia. Segala-galanya sudah pun terungkap
Teknologi yang diperkenalkan dengan Sistem terbaharu ini adalah yang pertama & satu-satunya seumpamanya di DUNIA dalam sistem penapisan air di rumah.
RxWater yang terbaharu ini mempunyai beberapa kriteria baru yang sangat unik selain mengekalkan bahan utama & sifat unik RxWater lama yang mengeluarkan Air yang bersifat Suci, mengekalkan 'Roh' air yang bersifat 'Hidup' & berpenawar serta mengekalkan unsur Tanah Liat khas yang menyucikan & menyamak bekalan air dari kehadiran unsur2 najis berat, memberikan sifat penawar dan gelombang Medan Tenaga GeMaMit yang unik pada RxWater sejak hampir 8 tahun yang lalu. Ia adalah kombinasi Air RxWater yang 'Hidup' dan berpenawar dengan sifat keAlkalian & Teknologi FIR yang ditambah secara semulajadi & juga Teknologi Air Ozon yang menjadikannya juga sebagai Food Detoxifier atau Sterilizer yang hebat dengan hanya 'Satu Sentuhan' sahaja pada punat khas pada Alat penapis ini. Nilai tambah baru yang terdapat pada Sistem terbaharu'The All-New RxWater ' ini adalah:

1) Agen Bio-Aktif Bamboo-Qun yang pertama seumpamanya di Dunia dan dipatenkan oleh Worldwellness Network - Ia diadaptasikan dari teknologi zaman Dinasti Ming pada tahun 1428 yang menyimpan air yang diambil dari perigi Diraja dan disimpan di dalam Buluh khas. Air yang tersimpan ini menjadi begitu bersih & selamat kerana agen bio-aktif Bamboo-Qun ini 'hidup dengan memakan bakteria'. Di samping ianya rasa sedap dan Tenaga FIR semulajadi kepada Air
2) Biominex Beads pula mengion & mengalkali Air dan menghasilkan pH air dari 8 ke 8.5 di samping Activated Carbon yang menyerap bau-bauan, warna & bahan toksik seperti Klorin


3)
Teknologi Crystal Ballmewujudkan Pemindahan Tenaga & pengaktifan penyembuhan semulajadi ( ia sama seperti batu-batuan kristal mahal yang dijual di kedai2 kristal yang mempunyai nilai Terapeutik)

4) Rx-Ozon: The All New RxWater bukan sahaja menapis air minuman dan menghasilkan air berkhasiat, tetapi ia juga mampu mengeluarkan air padat Ozon untk membasmi kuman, bakteria, bahan kimia & bau dalam penyediaan makanan dan kegunaan harian. One Touch Technology pada Plat elektronik menggunakan kuasa rendah untuk menghasilkan Ozon pada konsentrasi 0.125-0.255 ppm untuk digabungkan bersama RxWater. Ia merupakan Food Detoxifier & Sterilizer yang hebat
* Air padat Ozon bertindak 3000X lebih kuat dari Klorin (tanpa bahaya seperti Klorin)
* Menghilangkan kotoran, bahan kimia, racun, bakteria & Virus. Ia bertindak sebagai sterilizer
* Menghilangkan bau, bahan pengawet, racun kulat, racun serangga pada Sayur-sayuran, buah-buahan dan makanan2 lain (dengan merendamnya ke dalam air padat Ozon)
* Mengekalkan kesegaran makanan
* Menghilangkan bau hanyir pada ikan (terutama ikan air tawar) dan makanan2 laut lain
* Menghilangkan bau-bau yang melekat pada tangan seperti bau Durian, bawang putih, belacan dll dengan hanya membasuhnya dalam 1 minit sahaja tanpa menggunakan sabun
* Menghilangkan bau yang tak sedap pada mulut dengan berkumur-kumur dengannya dan bau badan yang kuat dengan menyapu bahagian tubuh dengan air Rx-Ozone
*Pensteril botol bayi, peralatan dapur, tub mandi, sudu, senduk & garfu, berus gigi, sinki, mainan kanak-kanak, lantai, akuarium, sesuai digunakan di Spa, menghilangkan bau 'hancing' pada lantai bilik air dengan hanya satu siraman sahaja tanpa perlu disental selain boleh diguna untuk merendam pakaian bagi menghilangkan bau hapak & kotoran pada pakaian (malah lebih hebat dari menggunakan peluntur seperti Clorox dll tanpa apa2 kesan kimia yang 'tajam' pada kulit kita dari bahan Klorin konsentrasi tinggi). Air Rx-Ozon juga boleh digunakan untuk perawatan muka yang berjerawat, berjeragat, menyembuhkan kudis, luka, jangkitan kulat pada kulit seperti panau, atheletes foot, kurap dll selain bagus untuk digunakan untuk berkumur-kumur bagi menyembuhkan sakit tekak, bisa2 dari luka2 dalam mulut dll. Hebat kan?
Tetapi jangan risau. Kita telah difahamkan melalui Ilmu tentang 'Air Hidup' RxWater sebelum ini bahawa Air Hidup akan mati jika terkena arus Elektrik. Air RxWater dalam Sistem 2 dalam 1 The All-New Rx-Water ini tidak akan terkena arus Elektrik selagi kita tidak tekan butang untuk mengeluarkan Rx-Ozone. Oleh itu, kita mendapat 2 manfaat yang berbeza dalam satu alat. Wow! Memang hebat.




Allah S.W.T berfirman, ".. dan dari Air kami jadikan segala sesuatu yang hidup." (Al-Anbiya' ayat 30)

Sedarkah kita semua bahawa Air adalah 'ibu' segala ubat. Air adalah makhluk Allah yang mempunyai sifat yang sangat unik. Perasankah anda bahawa majoriti Mukjizat-Mukjizat para Anbia' yang terangkum dalam Al-Quran melibatkan Air? Pernahkah anda dengar kisah anak derhaka yang sakit teruk tetapi sembuh apabila minum air dari bekas basuhan kaki dari wudu' ibunya (dengan izin Allah). Bagaimana pula kisah ramai orang yang baik dari sakit Kanser dengan menggunakan air zam-zam semasa tinggal di Makkah selama hanya 1 bulan. Kenapa pula orang-orang alim ketika hendak tawarkan air dengan ayat Al-Quran memesan supaya ambil air yang diambil terus dari paip atau yang lebih baik air kolah/tangki Masjid atau Surau, bukan air yang dimasak?
Tahukah anda, air liur basi dalam mulut kita setiap kali selepas bangun tidur itu adalah antibiotik yang paling kuat di dunia? Kalau anda bangun tidur terus gosok gigi, maka anda sangat rugi. Kenapa pula kita letakkan air semasa membaca surah Yaasin setiap malam Jumaat dan bukannya nasi atau ayam goreng dsb? Sebenarnya 'Air' sahaja adalah penawar kepada beratus-ratus penyakit manusia.
Sebabnya ialah kerana air yang 'Hidup' mempunyai 3 sifat utama 1) mengingat 2) Menghafal & 3) Memindahkan. Ia seakan-akan suatu disket yang boleh menyerap gelombang mesej, menyimpannya & memindahkan
Kita dicipta oleh Allah dari unsur Tanah & Air. Sekiranya kita jatuh sakit, maka rawatan yang paling ampuh ialah bahan unsur dari asal kejadian kita ini. Terapi dengan Air mestilah memenuhi syarat2 ini 1) Air apa? - Perlu air hidup & Suci serta bersifat penawar 2) Jumlah air - sekurang-kurangnya 2.5L sehari 3) Bagaimana? - Ada kaedah minum untuk Terapi dengan air 'Hidup' ini, ia perlukan penerangan terperinci.



No comments:

Post a Comment